diumenge, 3 de maig de 2015

SANT JORDI AL DESPUJOL

El dia de Sant Jordi vaig anar a l'escola i vaig ajudar a preparar les paradetes.
Durant el dia s'havien organitzat diversos tallers. El primer que vaig fer va ser el de plastilina i amb els meus companys vàrem fer una rosa que ens va queda fatal, però la majoria de nens la va votar i es va salvar.

A continuació vaig anar a veure pelis d'en Tom i Jerry. Després vaig anar a vendre llibres per fer diners pel viatge de fi de curs de sisè, estavem venen molt.

Més tard vaig anar als ordinados a fer jocs de Sant Jordi bastant divertits. A l'acabar vaig fer jocs de taula. Jo vaig jugar a l'UNO i per últim vaig tornar a la parada de llibres.

Estem molt contents perquè hem fet força diners per a la sortida de fi de curs de 6è.
Harkaitz

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

FI DE CURS A MB LES FAMÍLIES

El divendres 16 de juny, hem celebrat el Fi de Curs juntament amb les famílies a la Pista de Sant Hipolit. Hem fet tallers relacionats amb ...